توقف خودرو در وسط بزرگراه برای اجرای بازی موبایلی

به گزارش دَبی بلاگ، یک مرد آمریکایی خودروی خود را در وسط یک بزرگراه متوقف کرد تا بتواند یک بازی واقعیت مجازی موبایلی موسوم به پوکمون را به پیش ببرد.

توقف خودرو در وسط بزرگراه برای اجرای بازی موبایلی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از آسین ایج، یک مرد آمریکایی خودروی خود را در وسط یک بزرگراه متوقف کرد تا بتواند یک بازی واقعیت مجازی موبایلی موسوم به پوکمون را به پیش ببرد. آنالیز های پلیس نشان می دهد مرد یادشده دارای هشت گوشی تلفن همراه بوده و با همه آنها بازی پوکمون را اجرا می نموده است.

بازی پوکمون دارای شخصیت های کارتونی است که کاربر با استفاده از فناوری واقعیت مجازی آنها را در محیط واقعی زندگی مشاهده نموده و باید آنها را شکار کند تا امتیاز کسب کند. کوشش بعضی افراد برای اجرای این بازی و یافتن شخصیت های آن تا به حال موجب وقوع رخدادهای خطرناکی شده است.

در جریان رویداد اخیر پلیس ایالت واشنگتن خودرویی را مشاهده کرد که در وسط بزرگراه 518 در منطقه بورین پارک شده بود و بعد از آنالیز محیط اطراف، راننده این خودرو را پیدا کرد که برای شکار یکی از شخصیت های این بازی به نام Rayquaza کمین نموده بود. قرار است پلیس به تخلف این فرد رسیدگی کند.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2180

به "توقف خودرو در وسط بزرگراه برای اجرای بازی موبایلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف خودرو در وسط بزرگراه برای اجرای بازی موبایلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید