توصیه لئوناردو دی کاپریو به مشتاقان بازیگری

به گزارش دَبی بلاگ، او ادامه داد: به آن ها می گویم فیلم ببینید. به آنچه قبل از شما اجرا شده نگاه کنید. سعی کنید خودتان را با بعضی از کار های بزرگ بسنجید، و از آنجا شروع کنید.

توصیه لئوناردو دی کاپریو به مشتاقان بازیگری

لئوناردو دی کاپریو برای بازیگران مشتاقی که می خواهند حرفه ای را در صنعت سینما شروع نمایند، توصیه ای داشته است. ستاره روزی روزگاری در هالیوود در جلسه پرسش و پاسخ با روزنامه میرِر، درباره کار با کوئنتین تارانتینو و برد پیت در فیلم جدید او و نیز درباره حرفه خود سخن گفت.

او گفت:: نکته جالب درباره ساختن فیلم - و نخستین حرفی که من به کسانی که در خصوص کار در سینما و ورود به این صنعت سئوال می نمایند می گویم - این است که کاری که انجام می دهید روی سلولوئید حک می گردد و برای همواره در تاریخ سینما باقی می ماند.

او ادامه داد: به آن ها می گویم فیلم ببینید. به آنچه قبل از شما صورت گرفته نگاه کنید. سعی کنید خودتان را با بعضی از کار های بزرگ بسنجید، و از آنجا شروع کنید.

او گفت: من بی وقفه فیلم ها را تماشا می کنم و به شدت تحت تاثیر کارهائی که قبلا در سینما شده قرار می گیرم. تارانتینو اخیرا با فیلم Once Upon a. Time in Hollywood رکورد فروش را که متعلق به خودش بود شکست. در این فیلم، دی کاپریو همراه با بدل خود برد (برد پیت)، نقش یک ستاره رو به افول را بازی می نماید.

منبع: ایندیپندنت

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: فرادید
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1943

به "توصیه لئوناردو دی کاپریو به مشتاقان بازیگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه لئوناردو دی کاپریو به مشتاقان بازیگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید