توزیع بسته مواد غذایی بین مددجویان بهزیستی دامغان

به گزارش دَبی بلاگ، محمود زحمتکش گفت: یک هزار بسته مواد غذایی بین مددجویان بهزیستی شهرستان دامغان توزیع شده است.

توزیع بسته مواد غذایی بین مددجویان بهزیستی دامغان

به گزارش از ، محمود زحمتکش رئیس اداره بهزیستی دامغان با بیان اینکه یک هزار بسته مواد غذایی بین مددجویان بهزیستی این شهرستان توزیع شده است، گفت: این اقدام در راستای یاری مؤمنانه و پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب با همکاری مؤسسات خیریه و خیران اجرا شده است.

او بابیان اینکه اقلام توزیع شده شامل کالا هایی نظیر شامل برنج، روغن، ماکارانی، گوشت قرمز، گوشت مرغ، عدس، سویا، قند، چایی، رب گوجه و شکر است، اضافه نمود: ارزش هر بسته مواد غذایی به میزان پنج میلیون ریال برآورد می گردد که در راستای رزمایش مواسات و یاری مؤمنانه بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس اداره بهزیستی دامغان بابیان اینکه این شهرستان با دو هزار 974 پرونده به تفکیک حوزه توان بخشی دو هزار و 231 و حوزه اجتماعی 643 نفر به جامعه هدف خود خدمت رسانی می نماید، ابراز داشت: این مرکز دو مرکز سالمندان، یک مرکز بیماران روانی مزمن، دو مرکز درمان اعتیاد، دو مرکز توان بخشی، پنج مرکز نگهداری، 21 مهدکودک و روستا مهد و 21 مؤسسه خیریه را تحت پوشش خود دارد.

زحمتکش بابیان اینکه در حوزه بینایی 254، جسمی حرکتی 848، بیماران اعصاب و روان 525، توان خواستار ذهنی 533، شنوایی 321 و صوت 19 نفر در حال دریافت خدمات هستند، توضیح داد: در حوزه اجتماعی نیز از تعداد پرونده های مذکور بهزیستی از 80 فرزند در پنج مرکز نگهداری می نماید و همچنین 21 مهدکودک و روستا مهد را تحت نظارت خود دارد.

او بابیان اینکه بهزیستی دامغان 120 پرونده به بخش خصوصی واگذاری نموده که به جامعه هدف ارائه خدمات می گردد، اضافه نمود: پنج مرکز مشاوره غیردولتی، یک مرکز مشاوره دولتی و یک مرکز اقامتی درمان اعتیاد نیز در این شهرستان فعال است.

انتهای پیغام / ر

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9368

به "توزیع بسته مواد غذایی بین مددجویان بهزیستی دامغان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بسته مواد غذایی بین مددجویان بهزیستی دامغان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید