تماسهای سرنوشت ساز در فدراسیون فوتبال، کفاشیان جانشین مهدی تاج؟

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال که طی ماه های اخیر با حاشیه های زیادی دست به گریبان بود، پس از بستری شدن مهدی تاج در بیمارستان شرایط تازه ای پیدا کرد و عصر روز یکشنبه سخنگوی فدراسیون خبر از استعفای وی داد.

تماسهای سرنوشت ساز در فدراسیون فوتبال، کفاشیان جانشین مهدی تاج؟

هر چند دلیل استعفای مهدی تاج مسائل قلبی و بیماری وی عنوان شد اما خبرنگاران کسب اطلاع کرد کلید استعفای او از چند روز قبل خورده شده بود و زمانی که وی قصد سفر به بوشهر برای حضور در انتخابات هیأت فوتبال این استان را داشت، با تماسی روبرو شد که شرایط جسمانی او را بهم ریخت و در نهایت منجر به بستری شدن او در بیمارستان شد.

حضور مهدی تاج در بیمارستان در شرایطی که فدراسیون فوتبال درگیر حل و فصل قرارداد ویلموتس و رفع کردن ابهامات آن بود، اوضاع این فدراسیون خبرساز و پرحاشیه را بحرانی کرد تا در نهایت رئیس فدراسیون ناچار به استعفا گردد.

براساس اعلام فدراسیون فوتبال پس از استعفای تاج، نایب رئیس او مسئولیت اداره فدراسیون را برعهده خواهد گرفت. علی کفاشیان نایب رئیس اول اوست که چند ماه پیش به دلیل بازنشسته بودن از مسئولیتش کنار رفت. دومین نایب رئیس او هم حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ است که او هم بازنشسته است.

خبرنگاران کسب اطلاع کرد که چند روز پیش با علی کفاشیان تماسی گرفته می گردد از او در خصوص تمایلش برای در اختیار دریافت امور فدراسیون سوال می گردد که وی پاسخ روشنی به این موضوع نمی دهد و همه چیز را به روزهای آینده و اتفاقات پیش رو موکول می نماید.

با توجه به شرایطی که فدراسیون فوتبال با آن روبرو است و باید هر چه سریع تر تکلیف سرمربی تیم ملی انتخاب گردد، به نظر می رسد فرد جانشین تاج بزودی با نظر مثبت مسئولان رده بالا تعیین و معرفی خواهد شد. به نظر می رسد علی کفاشیان گزینه ای است که با وجود بازنشسته بودن می تواند به عنوان سرپرست زمینه برگزاری مجمع را فراهم کند و به اوضاع تیم ملی سروسامان دهد.

قرار است مسئولان رده بالای ورزش ضمن آنالیز شرایط فدراسیون فوتبال بزودی تصمیم خود در خصوص جانشین مهدی تاج را اتخاذ و اعلام نظر نمایند.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4885

به "تماسهای سرنوشت ساز در فدراسیون فوتبال، کفاشیان جانشین مهدی تاج؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماسهای سرنوشت ساز در فدراسیون فوتبال، کفاشیان جانشین مهدی تاج؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید