ترامپ: پلوسی گناهکار است

به گزارش دَبی بلاگ، ایرنا نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در توییتی نوشت که ممکن است نانسی پلوسی رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا به خاطر آنچه که آدام شیف در خصوص بحران اوکراین گفته، گناهکار باشد.

ترامپ: پلوسی گناهکار است

به گزارش الجزیره، ترامپ نوشت: پلوسی از همه دروغ هایی که آدام شیف رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا به کنگره و مردم آمریکا گفت، مطلع است.

وی ادامه داد: پلوسی ممکن است به اتهام خیانت به خاطر اینکه از آنچه که شیف در رابطه با بحران اوکراین گفته مطلع است، گناهکار باشد.

پیش تر نیز رئیس جمهوری آمریکا آدام شیف را که نقش کلیدی در روند تحقیقات اوکراین و استیضاح دارد، به خیانت متهم نموده و خواهان دستگیری وی شده بود.

یک افشاگر ناشناس در جامعه اطلاعاتی آمریکا فاش کرد که ترامپ سوم مرداد در تماس تلفنی با ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین از وی خواسته بود تا در خصوص بایدن و پسرش هانتر بایدن تحقیق کند.

افشای محتوای این تماس تلفنی، دموکرات های مجلس نمایندگان را بر آن داشت تا در خصوص امکان استیضاح ترامپ به اتهام سوء استفاده از قدرت تحقیقاتی را شروع نمایند.

ترامپ پیش تر در توییت هایی، رسانه های خبری این کشور را متهم کرد که برای حمایت از جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 ایالات متحده و پسرش، از هیچ اقدامی فروگذار نمی نمایند.

وی ادامه داد: هانتر از یک شرکت مستقر در اوکراین یکصد هزار دلار در ماه می گرفت؛ حتی با وجودی که هیچ تجربه ای در زمینه انرژی نداشت و به رغم بی تجربگی و بدون دلیلی روشن، یک میلیارد و 500 میلیون دلار از چین دریافت کرد.

او از چین نیز خواسته است تا تحقیقاتی در خصوص بایدن و پسرش انجام دهند.

310 310

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3063

به "ترامپ: پلوسی گناهکار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: پلوسی گناهکار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید