ترامپ با اعلام زمان ساخت واکسن، میزان تلفات کرونا در آمریکا را تغییر داد!

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس جمهور آمریکا شب گذشته به فاکس نیوز گفت که ممکن است تعداد تلفات کرونا ویروس از 80 هزار تا 90 هزار برسد.

ترامپ با اعلام زمان ساخت واکسن، میزان تلفات کرونا در آمریکا را تغییر داد!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، وب سایت شبکه خبری سی ان ان، گزارش داد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بار دیگر رقم تلفات کرونا را تغییر داد. او گفت که ممکن است تعداد قربانیان آمریکایی از به 90 هزار نفر هم برسد.

این شبکه به نقل از فاکس نیوز نوشت: رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت که من قبلا اعلام کردم که ممکن است 65 هزار نفر کشته شوند اما حالا می گویم که این شرایط به سرعت پیش می رود و ممکن از از 80 هزار یا 90 هزار بالاتر نیز برویم.

ترامپ در گفتگو با فاکس نیوز گفت: فکر می کنم تا پایان سال 2020 واکسن کرونا در آمریکا در اختیارمان خواهد بود. ما خیلی زودتر به واکسن دست پیدا خواهیم کرد.

ترامپ همچنین با بیان اینکه آموزش مجازی فوق العاده است اما دانش آموزان و دانشجویان باید به همان روش قبل بازگردند، اظهار کرد که مایل است مدارس و دانشگاه های این کشور در ماه سپتامبر بازگشایی شوند.

او در ادامه به شرایط اقتصادی پرداخت و بیان کرد: مجبوریم اقتصاد آمریکا را در سریعترین زمان ممکن بازگشایی کنیم. این بازگشایی به امن ترین روش ممکن صورت خواهد گرفت.

ترامپ گفت: سال آینده برای آمریکا مثبت خواهد بود.

310 310

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8466

به "ترامپ با اعلام زمان ساخت واکسن، میزان تلفات کرونا در آمریکا را تغییر داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ با اعلام زمان ساخت واکسن، میزان تلفات کرونا در آمریکا را تغییر داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید