اون و پوتین مذاکرات خصوصی را سازنده و جامع خواندند

به گزارش دَبی بلاگ، پس از دو ساعت مذاکره پشت درهای بسته، پوتین گفت که گفتگوهای خصوصی سازنده و جامعی با رهبر کره شمالی درباره اوضاع در شبه جزیره کره و روابط دوجانبه داشته است.

اون و پوتین مذاکرات خصوصی را سازنده و جامع خواندند

ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه گفت: مذاکرات و گفتگوی خصوصی و دوجانبه خوبی داشتیم به تاریخ و پیشینه روابط دوجانبه پرداختیم و درباره اوضاع کنونی و دورنمای توسعه روابط بحث و گفتگو کردیم.

وی اضافه نمود: درباره شبه جزیره کره گفتگو نموده و به گفتگو درباره آنچه باید در این شرایط انجام گیرد و بهبود شرایط پرداختیم.

پوتین همچنین از اون به دلیل پذیرفتن این دعوت تشکر کرد.

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نیز از پوتین به خاطر این گفتگوی دو نفره در باره موضوعات مورد نظر دوجانبه تشکر و ابراز امیدواری کرد که مذاکرات به همین شیوه سازنده به پیش برود.

وی گفت: از دیدار با شما بسیار مسرورم آقای رئیس جمهور و دیگر دوستان روس. از اینکه فرصتی ایجاد کردید تا دیداری صورت گیرد سپاسگزارم و سلام گرم دولت و مردم کره را به شما ابلاغ می کنم.

اون اضافه نمود: برای گفتگو درباره شرایط کنونی شبه جزیره کره که در حال حاضر به یکی از تحت فشارترین دستورکارهای جهانی تبدیل شده و مذاکره درباره شیوه های حل و فصل صلح آمیز این مساله و گفتگو درباره روابط دوجانبه و توسعه آن براساس شرایط و مقتضیات قرن کنونی به اینجا آمدم.

رهبر کره شمالی توضیح داد: آقای رئیس جمهور ما گفتگوی بسیار جامع و خوبی درباره مسائل دوجانبه داشتیم. از شما برای اینکه لحظات خوبی را برایم ساختید سپاسگزارم. امیدوارم مذاکرات ما به همین شیوه و راهی مفید و سازنده ادامه یابد. ، ایسنا

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 876

به "اون و پوتین مذاکرات خصوصی را سازنده و جامع خواندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اون و پوتین مذاکرات خصوصی را سازنده و جامع خواندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید