انتخاب پرده زبرا برای آشپزخانه

به گزارش دَبی بلاگ، به عقیده بسیاری از افراد آشپزخانه مهم ترین قسمت یک خانه است. در این فضا معنی خانواده به همه اهالی خانه گوشزد می گردد. چرا که در انتها روز آن ها در این فضا دور هم جمع می شوند و برای صرف غذا با هم صحبت می نمایند. پس باید هم فضای مهمی باشد. پس برای دکوراسیون چنین فضایی باید دقت بیشتری داشته باشیم. انتخاب پرده زبرا برای آشپزخانه انتخاب مناسبی است. ما شما را هدایت می کنیم.

انتخاب پرده زبرا برای آشپزخانه

اگر تصمیم گرفتید معماری داخلی ساختمان خود را تغییر دهید نو کردن پرده های خانه یکی از بهترین پیشنهادها است. با این کار صفای دیگری به نمای خانه خود می دهید.

این پرده ها در ابعاد متفاوتی فراوری می شوند. حتی شما می توانید انتخاب کنید که زنجیر آن به سمت چپ یا راست باشد تا بهتر بتوانید آن را بر اساس احتیاج خود بالا ببرید یا پایین بیاورید. این نوع پرده ها به صورت تزیینی هم استفاده می گردد. برای تنظیم نور می توانید این به یاری نوار پرده آن را جابجا کنید تا میزان نور مورد نظر شما امکان عبور را داشته باشد. همچنین می توانید این پرده را به طور کامل بالا بکشید تا از نور کافی استفاده کنید.

پرده زبرا چیست؟

امروزه انواع دکوراسیون برای محیط های آشپزخانه وجود دارد. شما با استفاده از اقلام تزئینی برای تغییر جلوه خانه می توانید گوشه ای از خانه خود را خاص کنید. انتخاب پرده زبرا یکی از راه های داشتن یک آشپزخانه زیبا است. یکی از دلایلی که باعث می گردد افراد از این نوع پرده برای دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده نمایند استفاده از طرح های زیبا برای آن است.

زندگی های آپارتمانی ما را از داشتن چشم اندازهای زیبا محروم نموده است. حتما دلمان می خواهد در حین آشپزی چشممان را از روزنه ای به بیرون از خانه بیندازیم تا روحمان تازه گردد. اما تا پرده ها را کنار می زنیم چیزی جز سازه های فلزی و آسمان خراش های بی رحم مشاهده نمی کنیم.

این نوع پرده در طرح های متنوع فراوری می شوند. یکی از نکات مهم برای دکوراسیون آشپزخانه استفاده از رنگ هایی است که اشتهای افراد را تحریک کند. البته این موضوع کاملا به شما بستگی دارد. ممکن است به تازگی درگیر رعایت یک رژیم سر سخت باشید. پس یک پرده زبرا با رنگ بنفش یا آبی به شما یاری می نماید تا رژیم خود را نشکنید.

مزایای استفاده از این پرده

این نوع پرده برای تمامی قسمت های خانه از جمله آشپزخانه مناسب است. البته بسیاری از افراد انتخاب پرده زبرا را برای پنجره های محیط کار استفاده می نمایند. تنوع کاربری و تنوع طرح این پرده ها دست ما را برای انتخاب باز می گذارند. انواع آن با دکوراسیون شما هماهنگ می شوند و نمای زیبایی ایجاد می نمایند.

پرده های زبرا دوام و عمر طولانی دارند. این پرده ها در عین ظریف بودن، مقاوم هستند و اگر به درستی از آن ها مراقبت کنید تا چند سال به خوبی از آن استفاده خواهید کرد. شما پرده های زبرا را می توانید به آسانی نصب کنید. نصب کردن آن احتیاج به حرفه و تخصص خاصی ندارد. می توانید آن را بر روی سقف یا دیوار نصب کنید. شما قبل از سفارش پرده باید اندازه گیری دقیق انجام دهید.

این پرده ها یک امکان ویژه هم دارد. شما می توانید آن را به صورت برقی سفارش دهید. در این صورت شما با یاری یک ریموت کنترل می توانید پرده را بر اساس احتیاج کنار بزنید یا بکشید.

شستشوی این نوع پرده آسان است. جنس این پرده ها از پارچه و تور است. بنابراین به یاری بخارشوی می توانید آن را تمیز کنید. اما دقت کنید که درجه حرارت بخارشوی زیاد نباشد تا به پرده آسیب وارد نکند. شما به یاری شامپو فرش هم می توانید آن را تمیز کنید.

به ما امتیاز بدهید

[Total: 0 Average: 0]

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: ویرا معماری
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8432

به "انتخاب پرده زبرا برای آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب پرده زبرا برای آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید