اسپالتی: می توانیم باخت مان را در بازی برگشت جبران کنیم

به گزارش دَبی بلاگ، سرمربی تیم فوتبال رم معتقد است که تیمش می تواند شکست 2 بر صفر بازی رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا را جبران و به فینال این تورنمنت صعود کند.

اسپالتی: می توانیم باخت مان را در بازی برگشت جبران کنیم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال رم شب گذشته (چهارشنبه) در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا با نتیجه 2 بر صفر به همشهری اش لاتزیو باخت و کار خود را برای صعود به فینال این تورنمنت سخت کرد.

با این حال لوچانواسپالتی، سرمربی جالورسی ادعا کرد که تیمش در بازی برگشت که جالوروسی در آن میزبان خواهد بود، شکست بازی را جبران می کند.

اسپالتی به شبکه رای اسپورت گفت: در چند بازی بعدی مان خواهیم دید که شرایط تیم مان چگونه است و اینکه آیا این تیم به اندازه کافی پخته شده است یا نه. باختن دربی آزار دهنده است و حالا ما باید این شکست را جبران کنیم تا به فینل برسیم. کارمان سخت است چون یک بار دیگر باید برابر لاتزیویی که فقط به ضدحملات چشم دارد بازی کنیم. ما در بازی برگشت باید عملکرد بهتری ارائه کنیم. با تمام این ها شکست 2 بر صفر نتیجه ای نیست که نتوان آن را جبران کرد و ما در بازی برگشت می توانیم نتیجه لازم برای صعود به فینال را کسب کنیم.

اسپالتی در ادامه به فرایند بازی اشاره و گفت: بازی را خوب شروع کردیم اما آن طور که باید و شاید کنترلش نکردیم. راه هایی که ما برای نفوذ به دیوار دفاعی پرمهره لاتزیو انتخاب کردیم درست نبودند. این تیم دفاعش را بسته بود و چشم به ضدحملات داشت. زمانی که این تیم در خط دفاعی اش این قدر فشرده بازی می کند یعنی که باید راهی برای نفوذ به این خط پیدا کنیم. درست است که ما تملک توپ بیشتری داشتیم اما این فایده ای به حال مان نداشت.

بازی بعدی رم، شنبه هفته آینده برابر ناپولی است، تیمی که رقیب مستقیم جالوروسی برای کسب عنوان نایب قهرمانی سری A محسوب می شود و این هفته مانند رم در دور رفت از مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا (با نتیجه 3 بر یک برابر یوونتوس) مغلوب شد.

اسپالتی با اشاره به این بازی ادامه داد: با وجود نتایج اخیرش، ناپولی به نظر من شرایط خوبی دارد چون این تیم سبک خوبی دارد و حتی در بازی های اخیرش هم عملکرد قابل قبولی داشت. برابر ناپولی انتظار یک بازی سخت را دارم اما ما نمی توانیم خستگی را بهانه ای برای توجیه ناکامی در آن بازی بدانیم. ما آماده آن بازی هستیم و دیگر بحثی نیست.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5399

به "اسپالتی: می توانیم باخت مان را در بازی برگشت جبران کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: می توانیم باخت مان را در بازی برگشت جبران کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید