شروع به کار سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خانگی

به گزارش دَبی بلاگ، سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خرد، کوچک و خانگی راه اندازی شد.

شروع به کار سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خانگی

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام خبر بالا اضافه کرد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با مشارکت جهاد دانشگاهی کوشش کردند با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی، علاوه بر بستر سازی لازم برای فراوری ماسک، گان و مواد ضدعفونی کننده، امکان خرید محصولات و دریافت خدمات از سامانه های معتبر و دارای مجوز اینترنتی تحت پوشش سامانه www.ohop.ir را فراهم کردند.

وی اضافه کرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت بهره گیری از همه فرصت ها برای برطرف مسائل و مسائل ناشی از شیوع این ویروس، به وسیله این سامانه محصولات مشاغل خرد و کوچک و خانگی به دست مصرف کننده ها می رسد. البته بدیهی است فراهم کردن شرایط برای ارسال ملزومات بهداشتی و سایر اقلام ضروری به دست مردم، می تواند در کاهش تردد در سطح شهرها موثر باشد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار امیدواری کرد که در کنار کوشش شبانه روزی و ارزشمند کادر درمانی و پزشکی و مدافعان سلامت، این اقدام و سایر کارهایی که در سایر بخش های مختلف دولتی و خصوصی انجام می گردد بتواند در قطع یا کاهش زنجیره انتقال کرونا موثر واقع گردد.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7286

به "شروع به کار سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید