آرسن ونگر: هیچ کس انتظار قهرمانی قطر در جام ملت های آسیا را نداشت، مدل آموزشی قطری ها شایسته ستایش و دنباله روی است

به گزارش دَبی بلاگ، آرسن ونگر، سرمربی پیشین آرسنال به بازدید از مراحل آماده سازی قطر برای میزبانی جام جهانی 2022 پرداخت و قهرمانی تیم ملی این کشور در جام ملت های آسیا 2019 را نیز ستود.

آرسن ونگر: هیچ کس انتظار قهرمانی قطر در جام ملت های آسیا را نداشت، مدل آموزشی قطری ها شایسته ستایش و دنباله روی است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، آرسن ونگر گفت: در طول دوران فوتبالم در جام های جهانی زیادی شرکت کردم و همیشه برای دیدن بازی ها از شهری به شهر دیگر باید پروازها را برنامه ریزی می کردم. در جام جهانی 2022 در قطر هر کسی این فرصت را خواهد داشت تا یک اتفاق استثنایی را تجربه کند. تیم ها در تمام دوران رقابت ها بدون احتیاج به سفر طولانی در یک محل می مانند. این مسئله به تیم ها اجازه می دهد از زمان جهت تمرین ها و یا استراحت بهره لازم را ببرند.

سرمربی پیشین آرسنال هنگام حضور در محل کمیته عالی پروژه ها و میراث جام جهانی 2022 قطر گفت: عالی است وقتی که می بینیم قطر دوران پس از جام جهانی 2022 را نیز مورد توجه قرار داده است. قطر برنامه های بسیاری را عملیاتی نموده تا این اطمینان که زیرساخت های جام جهانی 2022 پس از انتها رقابت ها نیز بلااستفاده نخواهند ماند، حاصل گردد. ساخت و سازها و تجهیزات چشمگیر ورزشی جهت برآورده کردن احتیاجهای جامعه، جالب توجه است.

آرسن ونگر در پایان با اشاره به قهرمانی تیم ملی فوتبال قطر در جام ملت های آسیا 2019 گفت: هیچ کس انتظار نداشت قطر چنین دستاورد تاریخی را کسب کند و قهرمان گردد. برنامه ریزی خوب و تکمیل بعضی طرح ها از جمله آموزشگاه اسپایر دوحه نشان دهنده اهمیت آموزش و پرورش برای ظهور استعدادهای فوتبال در سنین پایین است. می توانم بگویم مدل قطری ها در این زمینه شایسته ستایش و دنباله روی است.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 631

به "آرسن ونگر: هیچ کس انتظار قهرمانی قطر در جام ملت های آسیا را نداشت، مدل آموزشی قطری ها شایسته ستایش و دنباله روی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرسن ونگر: هیچ کس انتظار قهرمانی قطر در جام ملت های آسیا را نداشت، مدل آموزشی قطری ها شایسته ستایش و دنباله روی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید